FOX丶一一猎徒

时间
The Last Pale Light in the West - Ben Nichols

这首歌,我第一次听是在行尸走肉里。还记得男反派1主,失落得行走,从此爱上了一个人无助时候得歌曲

In my hands I hold the ashes,
我手里抓着灰烬,

In my veins black pitch drums,
鼓声阵阵就犹如血管的脉搏,

In my chest if I can catch this,
我胸膛要是能容下它,

In my way the setting sun,
我的前方夕阳正要西下,

Dark clouds gather 'round me,
乌云开始在我上方集结,

Due northwest the soul is bound,
正西北方向还有人在那儿,

And I will go on ahead free,
我会一如既往得向前走下去,

There's a light yet to be found,
还有丝光亮,

The last pale light in the west,
西面最后一道苍白无力的光,

The last pale light in the west,
西面最后一道苍白无力的光,

And I ask for no redemption,
我不求救赎,

In this cold and barron place,
在这荒凉贫瘠的不毛之地,

Still I see the faint reflection,
我还是能看到些昏暗的人影,

And so by it I got my way,
就是靠着它我才找到了路,

The last pale light in the west,
西面最后一道苍白无力的光,

The last pale light in the west,
西面最后一道苍白无力的光。

评论